Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

REKLAMACE

Snažíme se prodávat co nejkvalitnější produkty, nicméně i tak se občas něco porouchá. Pokud se cokoliv stane, snažíme co nejrychleji zajistit opravu.

1) Reklamace přepravní společností

  • Nejdříve nás prosím kontaktujte na email či telefon.
  • Stačí pouze vyplnit a vytisknout tento protokol.
  • Zboží pečlivě zabalte, zabráníte tak jeho poškození během přepravy.
  • Balík odešlete na naší adresu, která je uvedená v protokolu.
  • Proces reklamace zboží se snažíme vyřídit v co nejkratší době. Průměrně trvá cca týden.

2) Vyzvednutí u vás doma (Brno a okolí)

Po Brně a okolí nabízíme vyzvednutí vadného produktu u vás doma. Nic nemusíte řešit, nic nemusíte vyplňovat. Níže se můžete podívat na mapu, kde tuto službu nabízíme.

mapa